And I know you'll never return to this place


Man blir skadad...

Imorgon 13.17 ska tåget rulla in om det behagar vara i tid. Man kan ju alltid hoppas.

Och om ni inte har räknat ut det redan så kan jag ju förvarna nu om att det lär bli gles uppdatering på bloggen under veckan, men jag ska försöka komma ihåg er ibland, haha..

I övrigt har det varit en rätt lugn dag, inte hänt särskilt mycket. Mer än att Kim kom med sämsta aprilskämtet, det var inte kul någonstans, det var bara elakt. Han försökte nämligen hävda att Crashdïet hade ställt in sin spelning i Helsingborg på Valborg. Jag och Zizziee var i upplösningstillstånd. Nej, det var inte okej.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Reckless Life

sv: ÅH! när då? jag vill också ta påhans mage haha ;)

2010-04-08 @ 15:00:14
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild