Ouch

Nu faller det igen. Jag orkar inte. Jag hade hoppats att det kanske skulle gå den här veckan. Så att jag får komma härifrån sen. Men jag vet inte. Jag ser inte meningen med att kämpa för det. Motivera mig!? Och något jävla "för min skull" funkar inte. Jag är egoistisk. Som fan. Jag gör inte saker för andra om det inte gynnar mig. Det ger mig bara ännu värre ångest när folk förväntar sig saker av mig. Jag känner mig redan fruktansvärt skyldig mot Zizziee och Sofia på grund av svenskan och sen ännu mer mot Sofia för labbarna...jag vill verkligen. Men det går inte. Förlåt. Jag orkar bara inte. jag ska försöka imorgon så får vi se vad som händer...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur det än är så löser det sig med allt i skolan säkert, men just skolan gynnar ju dig? Hur du än ser på det <3

2009-10-04 @ 21:44:44
Postat av: Madeleine

Sofia: Skolan i sig, kanske. Men jag ser inte meningen i mycket av det jag gör nu. Varför ska jag kämpa och läsa ett av de svåraste programmen som finns för att bara hamna i ännu mer skola. När det jag vill inte kräver någonting av det jag läser just nu. Och absolut inte någon vidare utbildning inom de områdena. Jag ser inte hur det gynnar mig...

2009-10-04 @ 21:50:04
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Cara

jag finns alltid här de vet du <3 o du är alltid välkommen hit de vet du <3

2009-10-04 @ 22:17:57
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: Zizziee

Skolan behöver du ju inte kämpa för någon annans skulle än din egen, jag o Sofia fixar svenskan ändå, och labbarna kan vi också lösa, du ska inte göra något för någon annan än dej själv ! Jag är fel person att snacka med, för som du vet klarar jag inte av svaga människor, oavsett hur svag jag själv är, rejektion eller va hette de ? Jaa du fattar, men du ska inte kämpa för någon annans skull än din egen, de e bara skit snack att kämpa för "min skull". Kämpa för din egen, och orkar du inte så kämpar vi åt dej ! Men ge faan i o kämpa för någon annan för de håller ALDRIG i längden ... <3 För övrigt, såå tycker jag om dej, även om jag är en idiot och ett svin ibland .. <3

Såå nu var jag ganska ärlig mot de i alla fall, förhoppningsvis utan att såra överdrivet mycket <3

2009-10-04 @ 23:05:15
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild