61 dagar...

Underbara jävla människor! Jag saknar er redan det vet ni. Men fan så bäst det här var! lätt värt varenda krona och att jag just nu sitter i skolan och håller på att svimma för att jag är så jävla trött. Helt galet. Men det känns fortfarande som en dröm. Seriöst. Det kan inte vara sant. Det enda som får mig att tro på det är Tobbes tofs i mitt hår. Bara att komma och hämta den, det vet du ;) Fast...jag kan inte lova att du får tillbaka den för det.

Och vet ni vad? Jag är faktiskt inte helt extremt deprimerad över att jag inte är hos er längre, jag är faktiskt helt glad och inspirerad...enda problemet är att jag är så jävla trött så jag tror att jag typ ramlar ihop när som helst.

Tantan! du får fan också se till att komma hit snart!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Tantan

Ja! Jag får ju ta och göra det om jag helt plötsligt hittar 1200 kr under en sten :/

2009-10-12 @ 21:37:11
Postat av: Madeleine

Tantan: Jag gjorde ju det :O Vänd på varenda sten du ser!

2009-10-12 @ 21:39:10
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Tantan

Hmm, det ska jag komma ihåg;)

2009-10-12 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild