We're on our way to get erased

Spenderat underbar tid med älskade Cara. Hur irriterande det än är att det knappt går att ta sig till dig så är det alltid lika skön känsla när det blir tyst och det enda man hör är bäcken, de sällskapssjuka getterna och Dixie som flippar på bilarna, täckningen försvinner på mobilen och omvärlden är så långt bort. Jag älskar det och jag älskar dig.

Oh well, innan jag var helt borta från civilisationen så tog jag också tillfället i akt och övningskörde längs med den öde grusvägen upp till Cara och höll halvt på att dö när vi mötte en häst. Men annars gick det bra. Och det gjorde det även på vägen ner idag. Wei.

Sen blev det ett snabbt besök hos farmor och farfar också. Trevligt. Nu är Pappa med Fredrik på match och jag borde plugga lite matte, derivata och sånt trevligt, men jag orkar nog inte det, så det får bli någon annan gång.

Update: Detta var btw, inlägg 1000 i min blogg...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cara

älskar dig med <3 visst är de tunderbart att känna som det inte finns nån värld med en massa probmel :P

2009-11-08 @ 23:41:31
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild