Oh don't you see what I mean

Pappa spelar DIOhögsta volym, bara för att jag nämnde hans tydligen inställda turné. Well, I don't mind.

Annars har det varit en väldigt händelselös dag som bara har verkat vara otroligt lång. Drygt som fan. Det var i alla fall inte labb på varken kemin eller fysiken, lycka. Jag lyckades till och med räkna rätt bra på fysiken. Galet.

Sen hade man ju sådan där ångestframkallande estetisk verksamhet också. Var dock inte så hemskt idag. Vi diskuterade mest och jag fick massa beröm för min text. För se skriva det kan jag fan! men jag tänker ju inte agera ut det jag skriver! inte en chans i världen! Inte ska jag stå på scenen och "sjunga" eller "dansa" heller, det finns inte.

På tal om ångest, idrott imorgon ju. Jag har försökt ignorera det, men det går fan inte längre. Får se hur jag löser det. Bara tanken på att gå in i idrottshallen nu får mig att må illa. Jag vill inte.

Oh well, nu ska jag försöka leta upp en huvudvärkstablett som jag kan få i mig och sen blir det matte hela natten tror jag.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hur komme det sig att du inte vill ha labb på kemin? :)

2009-11-19 @ 09:10:47
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt med långa dagar eftersom de annars är så korta. :P

2009-11-19 @ 11:37:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv; Haha, jag måste ju, att få IG känns inte så lockande.. Går ju natur så ;)

2009-11-19 @ 13:12:34
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: gabriella

bra blogg :)

2009-11-19 @ 15:37:23
URL: http://gabriellanilssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild