...it can't be?



...Och engelskan är inlämnad. Den blev helt random, hoppas Per förstår tantens hysteri. Haha...oh well, därför jag sitter vid den här datorn och ni får bild på mig. Men den ska jag väl stänga av nu och flytta tillbaka till den andra för jag orkar ju knappast sitta här och skriva någon av de fem labbrapporter som ska in i biologin. Så jävla omständigt det måste vara.

För övrigt, när vi ändå pratar skola, kemiprovet gick helt okej. Borde ligga vid den övre gränsen, men efersom jag säger så så gick det säkert åt helvete. Matteprovet gick, som alltid, galant i alla fall. Solklart mvg på det 19,5 av 21! två poäng över gränsen. Utan att knappt öppna boken, sånt gillar vi!

Men nu ska jag sluta skryta om hur begåvad jag är.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Rockabetty

sv: haha, ja, ta bara nåt xD

2009-11-23 @ 22:47:27
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: billiondollarbaby

svar: Nej, jag skrev fel på grund av för många tankar på götet, och läste det på en annan blogg en sekund innan - så ah, haha :D Har ändrat nu i alla fall, men fan ta gubbjävlarna ändå!

2009-11-24 @ 15:21:03
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha varför? :o



ja det är riktigt dåligt alltså!

2009-11-24 @ 17:47:08
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

sv: det får vi allt ta och hoppas ;D

2009-11-24 @ 17:47:20
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild