I never thought I would say this

Jag har ramlat in i värsta sleaze-perioden. Mot all förmodan. Jag har knappt lyssnat på det över huvud taget innan, egentligen. Och jag har aldrig riktigt trott att jag ska ramla dit heller. Jag har alltid nöjt mig med att dö lite över alla snygga killar. Men eftersom det just nu verkar vara det som cirkulerar mest i hårdrock bloggvärlden så kunde jag väl inte låta bli. Främst skyller vi på Sanibo och Rockabetty.

I övrigt så är alla bloggar döda en dag som denna så jag får väl hitta på något annat.


Inte för att jag ser så sleazig ut idag dock...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv; indeed, indeed :D

2009-11-01 @ 14:16:46
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild