I can't believe you'd ask these things of me

Fysikprovet idag. Hahahhaahah. Finns det någon som inte älskar fysik? Så, nu är det nämnt och glömt.

Gick helt emot allt som är mig idag och sov någon timme när jag kom hem. Helt random. Eller mindre random om man räknar in att jag sov max fyra timmar inatt. Nog för att jag alltid sover lite, men man behöver inte överdriva. Sen tror jag fortfarande att tröttheten efter vaccinet sitter i. Har varit helt död sen i tisdags kväll. Men nu ska man väl förhoppningsvis inte behöva besväras av det mer.

Annars blir det till Cara imorgon, jag har saknat dig älskling! Jag tänkte våldgästa dig vid två någon gång...bara så att du vet liksom. För övrigt är din mamma med i Kungälvsposten idag. För det visste du ju säkert inte. Haha.

Livet börjar någonstans kännas ganska normalt igen också. Om man bortser från att det är typ första advent på söndag och mindre än en månad kvar till jul. Inte pepp. Alla på Da Vinci såg ut som frågetecken (Ja, vi kan faktiskt det!) en stund idag när våra lärare började servera glögg och pepparkakor, sen kom vi på att det som sagt är första advent den här helgen. Det ingår ju inte i fysik A/B/Breddning, matte A/B/C/D osv., ni får ha överseende.


Kärlek till dig <3

- Madeleine 

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaså! men vad trevligt :D haha. nej gud, det känns ju verkligen inte som första advent eller december än... eller hur, vädret här är fan lika kasst :s ingen snö.

2009-11-27 @ 21:44:17
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, inte roligt :/ nej nog måste ju snön komma hit... jävla växthuseffekt! var väldigt väldigt längesen vi inte fått snö såhär långt in mot jul. iaf att den försvunnit så länge

2009-11-27 @ 21:59:45
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: verkligen :( sjukt jävla tråkigt.

2009-11-27 @ 23:50:21
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Cara

älskar dig me <3 har saknat dig jätte mkt <3

2009-11-28 @ 00:49:44
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild