I am just a spectator

Så frustrerande. Jag har världens sug efter att blogga, hela tiden konstant. Det är helt galet. Det finns dock bara ett problem. Jag har ingen inspiration, inte över huvud taget. Jag öpnnar ett nytt inlägg och det är bara tomt, det kommer inte fram någonting. Jag blir helt galen på mig, så här kan jag ju inte hålla på.

Men jag antar att det bara är att hoppas på att inspirationen kommer tillbaka snart för jag vill, som sagt, verkligen blogga. Så länge får ni stå ut med dryga, ointressanta inlägg som inte ger något alls.  Sorry.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: fanny

Känner igen den där känslan! jobbigt.



I vilken "håla utanför Göteborg" bor du? :)

2009-11-04 @ 17:38:38
URL: http://vissel.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Ååh! du får vänta på inspirationen då :) eller göra så kallade 'tråkiga' inlägg



sv: jaså :D haha! så kan det va ;D

2009-11-04 @ 17:49:43
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: absolut! :)

haha åh, ja precis! tyvärr tappar man ju det emellan åt :p

2009-11-04 @ 18:04:03
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: fanny

Sv; okej, då kände jag inte igen dig som jag trodde att jag gjorde!

2009-11-04 @ 20:00:45
URL: http://vissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild