Söndag

Åkte till bästaste Erika igår kväll och kom hem nu för inte så länge sedan. Usch för att det var så länge sedan vi hittade på något sånt. Känns helt galet att det tidigare inte gick en helg utan att vi våldgästade varandras hus i flera dagar. Jag saknar det lite.

Idag händer det väl inte så mycket mer. Tänkte nog kolla igenom matten lite snabbt senare. Känns inte som om den är så svår. Vilket gör att veckan nog kommer bli rätt slapp om inte våra lärare får för sig att komma med några spännande överraskningar. Det skulle nog inte förvåna någon.

hoppas ni har haft en trevlig helg, alla!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Trevligt att höra :-D

Angående inlägg; they are all good :-P

Men om du vill att jag väljer ut ett så: http://masa91.blogg.se/2009/april/one-year-of-metal-preaching.html



Cheers! Och skoj att se att du e tillbax!

2009-05-10 @ 19:30:48
Postat av: MrMASA

Hehe, kommentaren var från mig :-P

2009-05-10 @ 19:32:04
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild