Micke, Molly och Madde

Jag vet inte om ni förstår hur mycket ni betyder för mig. Jag vet inte om jag förstår hur mycket ni betyder för mig.

Ni gör dagarna på Da Vinci bäst och jag hade aldrig klarat det utan er. Ni är en av de största anledningarna till att jag inte ångrar mitt val.

Hur det gick till vet jag inte riktigt men plötsligt var ni bara där. Det var så logiskt att det skulle vara vi helt plötsligt. Och det känns redan som om jag bygger en hel värld av nya minnen med er.

Tack för att ni finns!

Micke, Molly och Madde <3

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Molly <3

Klart vi finns, jag menar jag vet inte heller hur de gick till men de hände. Jag menar, du o jag träffades ju redan första dagen och gjorde intervjuer (a. xD

Och nu går de ju inte utan er, ingen Molly utan Micke o Madde <3

Såå nu ska jag dra till med något smörigt typ som "Jag önskar från botten av mitt hjärta att de alltid kommer vara vi tre tillsammans <3" Blinkar sött , ler och fäller en glädje tår. Trots att jag precis bröt min nagel på mitt fucking jävla kuk tangentbord !!! :@



Jaa... Hur bra lät de på en skala ? :O

Men du fattar vad jag menar ! Meej tycker om er masser även om ni skriver TjocktBarn på min arm och skrattar åt meej ! ;D <3

2009-05-18 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild