Torsdag

Skolan började idag. Trevligt att träffa alla. Sen fick man reda på att våra lärare tydligen suger på att organisera sig och planera så de behöver ha en dag extra. Därför är man ledig imorgon. Det är ju lite trevligt. 

Efter skolan tog man bussen in till Backaplan och mötte upp Erika och Mia, alltid kul. Efter mycket om och men så kom vi i alla fall iväg till rean på Shock som hade varit mitt mål hela dagen. Och det var underbart. Jag hade säkert kunna köpt hur mycket som helst. Men jag höll mig till att spendera presentkortet jag fick av farmor och farfar i julklapp, tack som fan!

Kanske visar bild på mina fynd senare ikväll eller imorgon. Grymt nöjd är jag. Hade jag haft mer pengar at the moment så hade jag lätt åkt in igen imorgon. Men nu råkade jag ju köpa en biljett till Metaltown för alla mina pengar, wops ;)

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anna

Weihoo, lediga imorgon. så himla gott! :D

2009-01-08 @ 22:53:51
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ja frukt är sjukt gott! :D

2009-01-08 @ 23:31:21
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Joo kan ju vara bra att ha den hemma även om man inte alltid får något gjort ;D Men..nu kan du vara ledig istället, hihi ^^

2009-01-09 @ 00:26:13
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Ema

Sv: Jasså, på vilka? :)

2009-01-09 @ 09:08:30
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild