Måndag

Woho! världens timing att mamma var ledig just idag så att jag slapp gå i regnet, både till och från skolan. Rätt soft dag, först svenska och engelska, som aldrig är särskilt jobbigt måste jag säga, på förmiddagen och så Marsprojekt efter lunch. Egentligen skulle det varit italienska sen också, men den var inställd. Wei. Så då var det bara att ringa mamma och be henne komma tidigare. Vi åkte in till Kungälv för att kolla på lite jeans, då alla mina par plötsligt utan förvarning blivit jättestora. Couldn't see that one coming. Två par blev det i alla fall på JC, skall hämta ute dem på onsdag eftersom de behövde läggas upp en bit.

Nu tänkte jag kolla igenom lite bloggar och sen blir det till att plugga på om Mars. Redovisning imorgon och sen är det över! Så skönt ska det bli! Äntligen!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Eller hur att det ska bli så jätte mega skönt, när det är över ? Då kan man typ andas ut :D

2009-01-12 @ 22:03:44
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild