You know I can't stay long

Fan va dålig jag har varit på att blogga det senaste. Allt jag bloggar om är Wacken, Wacken, Wacken. Men det blir det inget i det här inlägget faktiskt!

Tänkte väl nämna lite andra random saker. Som att lovet började massa bra med trevliga människor i Jörlanda i fredags. Det var skönt att känna att stämningen inte blev helt spänd som det fanns risk för att den skulle bli. Det gjorde mig glad. Sen Sofia, jag har inte glömt, du sa att du ska till Wacken!

Och nu planeras kanske en resa till Helsingborg över nyår, det hade varit grymt kul! Men vi får se vad som händer, om det inte blir Helsingborg så blir det antagligen Skara. Kungälv är dissat i vilket fall som helst.

Annars vet jag inte om jag har så mycket mer kul att säga. Det händer inte överdrivet mycket just nu. Fjärde advent idag för övrigt, sjukt.

Sen, enligt bilder hos Sophie så är det mer snö i Florens än i Göteborg! Det är riktigt, riktigt orättvist!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Rockabetty

sv: haha, vi byter på House Of Metal! :D

2009-12-20 @ 17:12:08
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

sv: ja, samma här :/

2009-12-20 @ 17:29:55
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Cara

2009-12-20 @ 21:39:10
Postat av: Anonym

bara för att min data cp får du en tom komentrar xD



om vi inte kan dra till helsinborg lr Skara tkt Henke att vi skulle dra till honom xD



sv: ne men bara för att de släpper nytt behöver de inte betyda att de åker på turne för jag är nästan övertygad om att de inte kmr turnea för att jag vill de xD

2009-12-20 @ 21:41:00
Postat av: Marcus

sv: Ja, det är nog för lite snö än så länge :(

Men om det snöar i två-tre dagar till så kan man nog åka hur mycket pulka man vill sen! :D

2009-12-21 @ 14:03:37
URL: http://crusades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild