Tiden

Lite har hänt här och mycket har hänt i riktiga livet. Jag har ju inte skrivit här sedan jag var hos farmor och farfar kvällen innan jag åkte till Östersund. Sen dess har jag:

*Blivit kär i Höga kusten (som alla andra vackra platser jag besöker).
*Kommit på att jag inte alls skulle gilla Höga kusten då jag inte alls är förtjust i Östersjön.
*Varit hos mina kusiner i Östersund en vecka.
*Skämts över mig själv för att jag mer eller mindre kan texten till Curly Sue.
*Sett Opeth för andra gången den här sommaren och tredje totalt.
*Kommit fram till att jag älskar norrlänningar.
*Gått på stan och fikat med min kusin som en tidig födelsedagspresent till henne.
*Sett Blaise Zabini (från Harry Potter), så som han ser ut i min värld, irl. Snygg som fan.
*Träffat Cara en del.
*Haft besök av Tobbe i några dagar (Internt; nu var några tre ;) hur många är då massa?)
*Fyllt 17, alltså; pengar! så nu har jag möjlighet att gå på konserter i höst.

Och...
Bloggen fyllde två år 2 augusti! Det var ett tag sedan jag började...

De tvar det som har hänt. Nu till det som ska hända framöver:

*Åka med Cara tilll Skara och måla hennes lägenhet.
*APOCALYPTICA och HAMMERFALL på onsdag.
*Kräftskiva hos Zizziee.
*EUROPE på fredag.
*Sista veckan på sommarlovet.
*Skola igen, med världens sämsta schema...
*Amon Amarth i oktober.
*Sonata Arctica i december.
*Och så bör jag försöka skaffa ett jobb...

+säkert massa mer som jag glömt nu.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag funderade på om jag skulle dit, men ska till göteborg nu mån-tis så vet inte om jag orkar fara iväg igen ;)

2009-08-09 @ 17:38:46
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild