Idrott

Det är torsdagar i år. Min klagodag. Ni slapp ångest inlägg igår kväll. Jag öste ur mig all min ångest på annat folk istället. Men idag måste jag skriva ett inlägg om det. Min lärare hatar verkligen mig, hon hatar i och för sig alla som inte är med på idrottslektionerna, men mig hatar hon nog speciellt. Jag har, enligt henne aldrig haft någon vettig anledning till att inte vara med...och jag har väl endast deltagit aktivt ett fåtal gånger under det året jag haft henne. Det lär ju inte bli så många i år heller.

Men idag då. Jag och Zizziee väntade trevligt nog när hon sa till oss att alla icke ombytta kunde ta en kort promenad tillbaka till skolan och sen inte behövde komma tillbaka (ni hör ju redan här...). Vi ville i alla fall veta om vi kunde få göra något annat i år också, precis som vi gjorde i slutet på förra terminen. Men inte då, när vi försökte prata med henne efter att vi hade stått och väntat i säkert nästan en kvart på att hon skulle sätta igång de duktiga barnen så snäste hon bara iväg oss och tyckte att vi kunde ta det vid ett senare tillfälle...

Trevligt att du bryr dig! vi försöker ju faktiskt hitta ett sätt så att vi kan delta aktivt på idrotten, även om vi inte springer runt och sparkar på bollar med resten av klassen. Vi försöker. Om du tvingas sätta ig på mig nu så får du skylla dig själv. Jag har gjort vad jag kan.

Åhh...det är så fruktansvärt.

Positivt idag var dock Matte C lektionen, så jävla härlig! Synd bara att vi inte ska ha Peter sen...utan att det bara var för idag. Man ska väl inte klaga på de betyg min klass har i matte, men jag vet att de hade varit ÄNNU bättre om vi fick ha Peter istället för Lars...men man kan inte få allt här i världen.

Nu får det vara nog med skola för en stund tror jag...

- Madeleine 


Kommentarer
Postat av: Zizziee

Hon är inte korkad, hon har passerat den gränsen också ..

2009-08-27 @ 22:10:09
URL: http://zizziee-bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild