Denna veckan <3

Det har gått två dagar på den här veckan och det spårar redan ur. Den här veckan kommer äga sönder allt!

Skara resan igår blev inte riktigt som det var sagt från början. Vi åkte upp med Mia och hämtade nyckeln till Caras lägenhet osv. Sen kom vi dit, träffade Moa och började riva lite tapeter. Det blev inte av att sova där uppe uta nvi fick se till att ta oss hem. Eftersom Mia och de andra ville åka hem tidigare så bestämde jag och Cara oss för att ta tåget hem. Det vissade sig vara försenat med en halvtimme men som tur var hade vi gott om tid och kom med bussen upp till henne i alla fall.

Sen var tanken att vi skulle åka upp till Skara igen idag och reva mer tapeter men bi orkade inte xD Så vi blev kvar hos Cara istället och jag impuls läste Syskonkärlek av Katarina Von Bredow, sjukt bra bok!

Men nu är jag hemma igen och så får vi se hur det blir imorgon, om Cara kan vara med, hoppas det!!

I korthet ser väl fortsättningen på veckan ut såhär:

*Hoppas att Cara inte måste åka upp till Skara imorgon.
*Träffa folk i Gbg?
*Apocalyptica och Hammerfall <3
*Hem och sova.
*Gå upp tidigt på torsdag om Cara är med så att hon kommer iväg till skolan.
*Händer något annat under dagen?
*Kräftskiva hos Zizziee med massa folk <3
*Träffa massa folk i Gbg.
*Europe <3
*Kanske andra kul planer med Cara under natten, beror på folket ;)
*Sen blir det antagligen Skara igen under helgen. Riva tapeter och måla.

Min planering har typ fem miljoner hål, om och men...jag vet ingenting säkert mer än konserterna, typ.

Haha...så vad har jag missat nu?

Btw, jag har blivit kär i att göra sådana punktlistor här i bloggen. Smidigt som fan ju.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Svar: HAHA, nej, men tillräckligt långt för att det ska vara nästan olidligt :-P

2009-08-11 @ 19:39:22
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild