Äkta?

Ursäkta mig?

Jag vet egentligen knappt vad jag ska säga. Men jag känner att jag måste säga något.

Jag blir seriöst rädd när jag läser det här. Jag hoppas för allt i världen att tjejen endast är ute efter uppmärksamhet via ett bloggbråk. Att hon inte är seriös. Det är ju så tydligt hur mycket kärlek Aerime har för Maiden, hur kan man inte se det? hur kan man förneka det? Jag blir seriöst ledsen för det.

Annars håller jag med Sanibo om vad hon säger här. Bandtröjor borde inte få säljas var som helst. Jag själv har svårt att på något sätt dra nytta av att det är på modet och säljs i vilken butik man än går in i. För mig är en bandtröja så mycket mer, jag vill ha en känsla i den. Helst ska den vara köpt på en konsert, då är jag helt klart nöjdast.

Jag var bara tvungen att lägga mig i nu...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja fyfan! sånt här går mig på nerverna. som det den där tjejen skrev till aerime, vafan?!



åh så underbart :D jag stod också längst fram i piteå, längst fram is the shit. och dom är ju så grymma live

2009-08-30 @ 00:06:03
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Cara

klart man blir ledsen. mer idiot en henne får man leta efter!



tröja får så klart större betydelse om den är köpt på en konsert, helt klart. men jag skulle lätt köpa en Manson tröja i fall jag såg en snygg i en butik... det är ju ända tankan bakom tröjan som har mest betydelse!!!!

2009-08-30 @ 10:41:30
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: Cara

klart ddet känns bäst, då är de mer äkta kännsla i den :D

2009-08-30 @ 11:27:22
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha nej dom kan inte tänka särskilt mycket stackarna.

2009-08-30 @ 14:06:05
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: > emelie smolle

så sant , bandtröjor borde inte få säljas i vanliga affärer :O

2009-08-30 @ 18:12:46
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild