*Spoiler* Andra Avenyn *Spoiler*

Och jag menar det verkligen!

*Spoiler*

Ni vill inte läsa om ni följer AA och inte har sett alla veckans avsnitt.

*Spoiler*

Men jag måste skriva av mig.

*Spoiler*

Och AA forumet är inte tillräckligt.

*Spoiler*

Okej, sista varningen nu!

*Spoiler*

Adam...älskade Adam <3 Jag fruktar det värsta men jag lever forfarande på en liten liten strimma hopp. Alla tycker jag är sjuk i huvudet som inte tycker synd om Kim. Men när det gäller Adam så kan jag verkligen inte göra det. Just nu är jag mer sur på Kim för att han inte lyssnar! hade han lyssnat från början så hade det aldrig blivit så här. Adam, Adam...du kommer att vara saknad om du försvinner, oh så saknad <3

Det borde inte vara tillåtet för manusförfattare att lämna en handling så...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

harru tittat på hela veckans avsnitt ? :o för annars hänger jag inte med xD

2008-09-29 @ 22:51:18
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild