Skara

Idag blir det först skolan med långt studiepass hela eftermiddagen. På studiepasset ska jag och Anna försöka få ihop en någorlunda vettig labrapport hade vi tänkt oss. Sen vet jag inte riktigt vad jag tänkte hitta på, göra den sista uppgiften jag har kvar i matten kanske och instuderingsfrågorna i SO:n. Vi får se vad som händer.

Efter det så ska jag i alla fall stressa runt lite hemma innan jag och Lea ska ta bussen in till Gbg och sen vidare till Skara vid 17.40. Ska bli mycket kuligt att bo med Erika på hennes internat en natt. Wiho!

Eftersom ska vara i Skara där Erika igen verkar ha problem med sin uppkoppling så blir det nog ont om uppdateringar. Så sakna mig.

- Madeleine 

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

haha , du fick ju mkt gjort på studiepasset , efter labrapporten , haha ;)

2008-09-19 @ 18:37:44
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild