Populära bloggar: Natacha Peyre

Det var länge sedan jag fick förfrågan om att skriva om Natachas blogg. Fullt så länge har jag inte följt den men jag har följt den länge ändå. Just nu riktigt längtar jag efter att få ta bort den från min bloggkoll så nu är det helt enkeöt bara att skriva. Dock har jag inte så mycket att grunda något på, trots att jag har läst den så länge. Kanske det är det som är problemet, det står verkligen ingenting som är det minsta intressant där. Men mest av allt stör jag mig på hennes header, jag tycker den är så grymt ful!

Mja, ganska värdelös blogg tycker jag. Även om hon skriver ganska ofta så känns det som om bloggen är helt tom på innehåll. Någon som följer hennes blogg som har lust att förklara för mig vart det intressanta är?

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild