Populära bloggar: Lisaplace

Det var riktigt länge sedan jag skrev om någon "populär blogg" visst var det? men nu har jag följt Lisaplace så länge så att jag knappt vet någonting längre. Jag vet inte, kanske det bara är mig den inte säger någonting? det kanske bara är jag som är så totalt ointresserad av att se vilka kläder hon har på sig varje dag? För hennes blogg ska vara en modeblogg, visst? Inte en fotoblogg va? för det är mindre text i hennes blogg än vad det är i någon av alla de fotobloggar jag läser. Och den text hon lyckas klämma dit ibland handlar endast om vart hon har köpt sina kläder. Jag är ingen expert på modebloggar men borde de inte ha i alla fall lita mer text än så? För mig faller i alla fall hela konceptet med bloggning i fall det bara är bilder, okej att det är kul med bilder men man måste faktiskt ha lite text med. Så tycker i alla fall jag. Nu blev det här en väldigt negativ utvärdering men jag menar inget ont mot Lisa! eftersom hon har så många läsare som följer henne så måste hon ju göra något bra, det är bara jag som inte ser det.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild