No need to worry!

Radion stod på i köket imorse och jag lyssnade lite halvt medan jag plockade ur diskmaskinen. Plötsligt var det något som fick mig att lyssna extra noga och jag kunde knappt hålla mig från att vika mig av skratt.

"Det misstänkta väpnade rånet i Kungälv igår visade sig vara en...svensexa! Fyra män sågs i en bil klädda i rånarluvor och man misstänkte att minst en var beväpnad. Senare visade det sig att det inte alls handlade om något rån, de skulle kidnappa den blivande brudgummen."

Eller något sånt. Jag kommer inte ihåg detaljerna. Men haha..snacka om att jag reagerade först! väpnat rån i Kungälv, hur ofta händer det liksom? och sen så var det en svensexa. Jag menar, i Kungälv av alla ställen? det är så typiskt va?

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild