God morgon!

Idag börjar man sent då. Skönt men ändå irriterande på något sett. Ganska slapp dag i alla fall, matte, eget arbete och idrott. På idrotten ska vi tydligen simma och det känns grymt bra, så länge hon inte tvingar mig att dyka. Att simma är en idrott jag känner att jag klarar av. Jag har en helt okej teknik, inte som i löpning där jag dör direkt, så jag klarar att simma en bra bit utan några större problem. Simning känns inte alls lika ansträngande heller på något sätt. Det är det ju, det är sjukt bra träning, så därför är det väl bara bra att jag inte ser det som någon större ansträngning antar jag. Jaja..nog om det!

Nu tänkte jag äta något och kolla igenom lite läxor och sånt så kanske jag hinner tillbaka hit en gång till innan jag går, vem vet.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ja och den skulle vara jättesöt på dig! <3

2008-09-30 @ 17:51:01
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: ElinHaraldsson

simning är ansträgning :o fast man tycker dt är kul ju ^^ hihi

2008-09-30 @ 20:39:48
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild