Livräddning

Det gick toppen! vi behövde inte hålla på med massa hemska dykningar och grejer utan bara bogsera en kompis på lite oliks sätt. Jag och Wille var jätteduktiga tycker jag ;) sen så hade vi staffet också, där alla skulle simma på massa olika sätt. Jag och Sofia skulle simma och hålla varandra i handen. Det gick superbra. Vårat lag kom två och vi konstaterade att det i alla fall inte var på våran sträcka som vi hamnade efter.

Matteproven fick vi by the way inte tillbaka men vi fick reda på att ingen hade IG i alla fall. Det tycker jag dock var ganska väntat. Det hade varit rejält synd om den människan som hade haft IG om det hade varit någon. Våran klass är inte en sån klass som får IG. Speciellt inte i matte. Vi fick också reda på att det var en person som hade haft alla rätt. Jättesvårt att komma på vem det kan vara! jag hoppas att det är någon helt oväntad, inta för att någon egentligen skulle vara det, men ändå.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

haha, ingen hade fått IG, dittills ;) haha, men nej, jag tror inte heller att det är någon som får det. jag menar, då har man typ valt fel linje, faktiskt.. :O

2008-10-14 @ 20:22:36
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild