Imorgon

Trevlig dag imorgon. Inte nog med att det är fredag, det är fredag innan lov också och som om inte det skulle vara tillräckligt så behöver jag dessutom bara vara i skolan mellan 12-13 egentligen. Det är då jag ska ha mitt seminarium. Efter det behöver jag inte höra ett ord till om Antiken på ett bra tag hoppas jag. Men det känns ändå som om det kommer gå rätt bra trots att jag har varit sämst på att plugga till det här. Jaja..för allas skull hoppas jag att det här blev det sista inlägget jag skriver om detta jäkla seminarium.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag tyckte jag hörde Anders säga något om en extrauppgift också ... Haha, nej, jag förstår dig, det har varit riktigt mycket med Antiken

2008-10-23 @ 20:02:43
Postat av: Anonym

Jag tyckte jag hörde Anders säga något om en extrauppgift också ... Haha, nej, jag förstår dig, det har varit riktigt mycket med Antiken

2008-10-23 @ 20:03:36
Postat av: ElinHaraldsson

Så himla skönt,att få lägga det bakom sig. Då kan man andas ut, även om det kanske går asdåligt..

2008-10-23 @ 21:47:50
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild