Dagen

Det gick bra till slut imorse. Kvart i nio var alldeles lagom och det var idrottshallen vid Thorild som gällde. Jag gjorde en insats för laget och deltog inte i matcherna. Att heja var alldeles lagom. Bra gick det också. Vi spelade lika i innebandyn, vann basketen och vann överlägset i handbollen. Go Da Vinci!

Efter lunch så blev det matte, som jag kanske inte var jättekoncentrerad på. Sms konversationerna tog överhand lite. Sen så var det meningen att jag skulle plugga lite svenska/historia men ehh...att diskuter musik och konserter med Sofia är ju något som också är viktigt och konserter är ju en form av föreställning precis som skådespelen som skapades under antiken? eller hur? vi jämförde helt enkelt i tiden! det förstår väl alla?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Haha :D beror på hur Anders ser det ? ;)

2008-10-22 @ 19:59:21
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild