Blondinbella

Ja, för det har väl inte undgått någon, Bella är back on track. Enligt media skulle hon göra come back med en mer mogen och vuxnare blogg och dessutom som Isabella Löwengrip och inte Blondinbella.

Jag vet inte, ny färg och ny bild kanske inte spelar så stor roll och adessen är fortfarande Blondinbella.se. Men jag tycker faktiskt att hennes texter har blivit bättre nu. Det här inlägget om ångest över köp var dock bara patetiskt. Så mycket förändras man inte bara för att man kan skriva att man är 18 istället för 17. Men visst har hon en poäng, en liten i alla fall. Men som sagt så ändrar man sig inte så mycket och börjar inte tänka i helt andra banor bara för att man uttrycker sin ålder med en högre siffra. I vilket fall som helst är jag glad över att hon är tillbaka och jag följer fortsättningen. För trots allt så är hon faktiskt smart, faktiskt.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild