Tisdag

Idag känns som en sån där dag som bara har försvunnit. Man har knappt insett att den har börjat när den är slut. Naturkunskapen var lagom seg och vi provade massa olika typer av energi, jag vet inte. Dessutom var jag blöt och kall för jag hade motvind hela vägen i ösregnet till skolan. Efterdet blev det lunch och sen matte. Prov snart och det är massa kvar som man ska hinna göra innan det. Gaah. Sen gjorde jag, Wille och Harald lite samhällskunskap, ibland hittar Anders på alldeles för jobbiga grejer. Sen blev det idrott, först bugg med en samhälls tvåa och sen var man väldigt aktiv i gymmet. Eller något sånt. Sen när jag skulle hem så följde Adam mig hela vägen eftersom det ändå var massa lång tid kvar tills hans buss skulle gå och han lika gärna kunde ta den vid min hållplats. Det var trevligt. Vi snackade musik, konserter och lite annat.

Nu lämnade alla huset för dom ska på utvecklingssamtal för brorsan. Så äntligen skall jag spela Tinnitus Sanctus på riktig hög volym! Sen blir det plugg...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Svar: hehe, kanske inte :-P

2008-11-18 @ 19:49:40
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Svar: hehe, kanske inte :-P

2008-11-18 @ 19:50:26
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Adam

jaop. massa trevligt!

2008-11-18 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild