Måndag

Idag är man ju ledig eftersom jag satt två timmar på skolan i lördags och gjorde en tråkig datorlabb. Det hade varit trevligt om det inte var så att mamma är hemma och är sjuk och jag måste göra massa samhällskunskap. När man får en ledig dag i veckan så ska inte massa folk vara hemma och förstöra det. Idag borde jag få min skiva dessutom och då hade jag planerat att jag skulle kunna lyssna på den på riktigt. Alltså med högt och bra ljud. Men eftersom mamma är hemma så skiter det sig. Tänk va bra om det hade varit pappa som var hemma om nu ändå någon av dem var tvungen att vara hemma. Då hade jag kunnat lyssna så högt jag ville i alla fall. Men det är väl bara att gilla läget antar jag. Nu blir det samhällskunskap.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild