Midnattsol - Desolation

Jag är på rekommendera låtar humör idag (ursäkt för att slippa skriva analys bara, antar jag). Den här låten är i vilket fall sjukt fin! och glöm inte att lyssna på texten med.



I wonder how it feels to be loved
I wonder how it is to be touched
See all the others holding their hands
And I'm here still alone with myself

Say that you love me
Say that you care
I want you to love me
To kiss me and hug me
I want you to never let go of me
I want you to never let go

Let it go, let it flow, let me feel free
I never want you to go
Let it go, let it flow, let me feel free
I only want to be loved

I wonder what I have done wrong
I wonder what I could have done
The eyes are just starring
Why can't you see
I am who I am and no one else

Say that you love me
Say that you care
I want you to love me
To kiss me and hug me
I want you to never let go of me
I want you to never let go

Let it go, let it flow, let me feel free
I never want you to go
Let it go, let it flow, let me feel free
I only want to be loved

I wonder how it feels to be loved
I wonder how it is to be touched
See all the others holding their hands
Cause I'm here still alone with myself  

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild