Barnvakt

Kommer massa småungar hit som jag ska passa hela kvällen typ när som helst. Jag är typ inte alls på humör för det men det får la gå. Skönt att dom kommer hit i alla fall. Så kommer pappa och Fredrik sen med så blir allting jättebra. Då leker killarna med Fredrik, pappa lagar maten och jag har bara tjejen att ta hand om. Smidigt. Accepterar dom inte det så är det bäl bara att sätta på Wii åt dom, så blir dom säkert glad. Enkla barn är dom i alla fall. Så vi får väl se hur det blir med uppdateringar i kväll.

Så kanske en liten kort update om hur det går med bakgrunden jag nämde tidigare. Det ser jättebra ut än så länge, vi får bara se hur det blir i datorn sen då. Men det ska nog bli bra!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild