Blogg reklam

Jag verkligen, verkligen måste göra lite reklam för den här bloggen. Madeleine började blogga i torsdags och jag är redan riktigt imponerad av hennes blogg. Jag visste innan att hon är en mycket duktig skribent, men inte så här. Hon tar verkligen vara på sin starka sida, att skriva berättelser/noveller. Jag har aldrig sett någon blogg som är utformad så förrut men jag måste säga att jag gillar det skarpt. Nu är Madeleine en mycket bra vän till mig men jag hade sagt detta ändå, skrivit det här inlägget, även om jag aldrig hade pratat med henne innan. Du gör ett grymt jobb Madde!

Jag tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg. Den berör.

(Jag hoppas att det är lugnt att jag gör reklam för dig, för du förtjänar verkligen alla läsare du kan få Madde!)

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linnea s-w

svar: Tack! :)

2008-06-14 @ 14:23:29
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack, fattar du hur glad du gör mig? <3<3 Kalrt det är lungt. Kul med fler läsare.

<3<3<3<3

2008-06-14 @ 23:07:06
URL: http://madeleinei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild