Give me!

"You know this doesn't change anything between us," he started painfully. "This isn't a relationship. We're just two teenagers looking for a good time. Civil, maybe, but nowhere near romantic."

"Trust me, I'm the last person you need to tell," I informed him. "First of all, I don't do relationships. Second of all, if I did, we're the last two people that ever belong together in one."

He rose a single eyebrow, begging me to explain before he argued relentlessly.

"I don't like the whole Romeo and Juliet scenario. Everyone dies in the end."

"Who are Romiet and Julio?"

I rolled my eyes.

"Never mind."

With nothing more and nothing less, I left the room, my wand stuck into the waistband of Draco Malfoy's cargo shorts.

Aww...detta är en konversation mellan Draco och Ginny i en fan fiction, som jag inte kommer länka till. Dock kan jag inte säga annat än att jag inte alls hade haft mycket emot att ha den konversationen med Draco en morgon. Nästan så att jag skulle göra väldigt mycket för att få den...fast bara om jag får kvällen och natten innan med förstås...och alla efterföljande stunder med. Miep. Utan dem kan det ju vara.

I will forever be a Draco/Ginny shipper, don't ever doubt that!

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild