Maols

Nu tänker jag försöka igen och det ska gå. Detta är nog min femte eller sjätte blogg tror jag. Dom andra har jag kanske skrivit i någon gång och sedan gett upp eller glömt av eller så har det bara blivit att jag skrivit trams i dom, men jag tänkte att det ska bli anorlunda med den här. Fast det har jag tänkt innan varje ny jag har gjort så vi får väl se hur det går. Min lilla baktanke varje gång, eller i alla fall dom flesta gånger, jag har gjort en ny blogg har varit att inte göra en där det bara står saker i stil med "hej! idag har jag varit i skolan det var tråkigt som vanligt. Nu måste jag sova god natt." Jag vill ha en blogg där det står viktiga och vettiga saker, diskussions ämnen och massa sånt. Jag vill vara insatt i massa grejer och kommentera allt som händer på ett smart sätt och ge folk tankeställare. Inte nog med att det är sånt jag vill skriva så vill jag skriva det ofta också. Helst i alla fall en uppdatering om dagen, gärna fler. Det är bara ett problem, eller egentligen två, jag är inte så insatt i något och har ingen större fantasi och kommer därför sällan på dom där riktigt bra tankeställarna som verkligen får folk att tänka.
Men jag har ändrats den här sommaren och jag kan ganska säkert säga att det gäller även på det här området. Jag har blivit starkare som person och har blivit betydligt bättre på att stå för min åsikt, även om jag väl inte gör det helt än men det hoppas jag att den här bloggen skall hjälpa till med också. Så jag får väl bara önska mig själv lycka till och hoppas att någon läser också.

-Maddie

Kommentarer
Postat av: Censur

Är bara lite nyfiken. Vad har du tänkt dig för tankeställare och sånt? Hehe
Sjukt bra att du känner att du har blivit starkare, du gör mig avis...

2007-08-02 @ 22:46:59
Postat av: Maddie

Om typ, vad som helst, det jag råkar fundera på när jag får för mig att skriva. Men typ varför man gör som man gör och varför ehm, världen inte kan vara rättvis eller något :S eller kanske inte riktigt, men du fattar vad jag menar?

2007-08-02 @ 23:12:14
Postat av: johanna

Det låter så som jag vill ha min blogg med. Smarta saker som man kan dela med sig av. Det är det som är både roligast att skriva om och läsa.

2007-08-05 @ 18:06:14
URL: http://johannapson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild