Never try to understand

Jag tycker det är lite tråkigt att skriva om vad jag gör i skolan när jag inte kan vissa massa bilder.

Idag har jag i alla fall börjat på syskonskenan/tvillingringen och jag börjar bli lite lätt förvånad över hur snabbt jag jobbar. Det känns som om jag har hunnit göra hur mycket som helst hittills den här terminen. Jag vet inte om jag faktiskt får mer gjort eller om tiden går fortare, så att jag inte märker att det har gått så lång tid som det faktiskt har. Läskigt är det i alla fall och jag hoppas att det är jag som jobbar fort och att det håller i sig. Jag har ju ett par beställningar som kommer att ta lite tid att göra och det är inte något jag vill ge mig på innan jag känner att jag verkligen, verkligen har tid.

Här får ni i alla fall en bild på ungefär hur tvillingringen ser ut. Min kommer självklart att vara i silver och inget annat.


- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild