In another world

Jagt fastnade helt i Sims och glömde såklart bort att jag tänkte visa lite från mitt spel för er. Eftersom jag inte brukar ta bilder när jag spelar så har jag nu inget att visa heller. Det får helt enkelt bli en annan dag, det känns som om min Sims-period kommer att hålla i sig ett bra tag till. Men man vet aldrig...

För övrigt kan jag inte bestämma mig för om den här veckan går fort eller inte. Den är bara jätteskum. Imorgon är det i alla fall torsdag och sen på fredag så åker vi till mamma i Borås, det är nämligen lättare att ta sig dit efter konserten på lördag. Så, större delen av lördagen kommer att spenderas i Göteborg, hör av er om ni vill ses! Kanske ni till och med ska på Edguy på kvällen? Som sagt, bara att höra av sig!

Nej, nu ska jag sova, godnatt alla fina!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild