Be my lifeline for this lifetime, suffer in pleasure forever and ever

Blev bara tvungen att låna den här listan av Sanna, den var lite söt och jag tyckte att det passade väldigt bra idag.



Vad heter ni? Madeleine och Tobias
Hur träffades ni första gången? På en konsert med Sonata Arctica i Huskvarna av alla ställen, 31/10 2008
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 7 månader, idag!
Är ni förlovade? Nej
Bor ni tillsammans? Ja, sen några veckor tillbaka :) 
Har ni barn? Nej, vi får nog skaffa oss ett lite stabilare liv först va ;)
Har båda körkort? Nej, ingen
Isåfall, vem kör bäst? Men han kör utan tvekan bäst i alla fall 
Kommer du ihåg er första kyss? Det  gör jag, men det känns som om det var tusen år sedan...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han (A)
Vem är äldst? Tobbe
Vem fyller först på året?
Jag
Vem är längst? Han, 30 cm skiljer det
Vem sjunger bäst? Tobbe, absolut, mig vill ni verkligen inte höra sjunga..
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var nära vänner i typ åtta månader innan men vi "visste om varandra" i närmare två år innan vi blev tillsammans.
Vad har ni gemensamt? Typ allt, men ingenting? Det är jätteskumt...
Blev du kär vid första ögonkastet? Inte första gången vi träffades, men första gången vi träffades när vi verkligen började lära känna varandra. Det var nästan nio månader mellan de gångerna.
Har ni någon speciell låt?
Sonata Arctica - In the dark, men egentligen allt med Sonata...
Har ni några "fri kort"? Nej, inte direkt..
Har ni stora framtidsplaner? Inga extrema, men lite lagom..
Har ni gråtit i varandras armar? Flera gånger..
Har ni varit utomlands tillammans? Ja <3
Vilket är ert bästa minne? Svårt att säga något specifikt, det är ju allt tillsammans som gör det bäst. Men ska jag säga något så får det bli Sonata Arctica i Milano <3
Vem lagar bäst mat? När vi lagar mat tillsammans blir det alltid bäst, trots att vi alltid vill göra på olika sätt.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, myser, tittar på tv, nördar vid varsin dator (A)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? I princip, tror jag, vi pussas mycket i alla fall :)
Blir du lätt svartsjuk?
Nja, ibland...
Brukar ni bråka? Typ hela tiden, men oftast på skoj och om saker som är så fåniga att vi bara skrattar åt det.
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms:ar, utan minsta tvekan!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag vill inte välja, det är ju helheten som gör honom finast..men om håret är en kroppsdel så får det bli det då, för det är helt fantastiskt <3

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild