Time has stolen my fantasy

Jag börjar bli lite irriterade på att Sj aldrig kan få sina Norrlandståg att avgå och komma fram i tid. Just nu ser det ut som om Tobbe kommer att missa sitt byte i Stockholm och då hoppas jag verkligen att de löser det åt honom på något sätt så att han kan få komma fram innan sent ikväll.

Jaja, om han nu ska vara sen så får han väl lika gärna vara så sen att han får tillbaka de poäng han har betalat den här resan med (som han redan fått tillbaka en gång för att han var galet sen då också).

Jag brukar inte bry mig så mycket om när tågen är sena, jag har oftast inte bråttom någonstans men idag känns det så tråkigt. Jag har längtat efter den där stunden så länge, jag ville inte vänta ännu längre.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild