I won't make any promise I believe

Ojojoj, så tiden går. Imorgon klivar man in på hantverk igen, ska bli ganska skönt måste jag säga. Men mest bara för att jag vill kunna göra någonting och jobba igen. Har några beställningar som ska bli riktigt kul att göra, så det ser jag fram emot. Annars hade det varit trevligt om man bodde lite större så att man kunde ha en egen verkstad och jobba hemifrån, den dagen längtar jag till. Jaja, jag ska väl gå klart det här året först i alla fall så får vi se vad som händer sen!

Jag vet ju vad min absoluta dröm är, men det kommer inte gå till på så kort tid om jag inte råkar vinna drömvinsten på lotto eller så (för det händer ju verkligen när man inte ens spelar).

Nej, det var ingen bra idé att blogga nu tror jag, jag känner att jag blir väldigt flummig och flytande i mitt skrivande så vi säger så för den här gången.

Hoppas ni alla får en trevlig höst, vad ni än ska hitta på!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild