The rarest flower is easily picked but it withers always


Vackra Liv Kristine, som även sjunger i bandet Leaves' Eyes, släppte sitt tredje soloalbum, Skintight, för några veckor sedan. Jag har varit lite nervös över det då det har sagts att det ska luta ännu mer åt pop än hennes två tidigare redan gör. Och det stämmer, det är inte mycket rock över det. Men det gör ingenting, för hennes otroliga röst väger upp allt. Hon har verkligen en fantastisk röst som riktigt kryper in i en, närmare än vad man trodde var möjligt. Man kan inte undvika att känna musiken i hela kroppen och bli berörd. Det finns väldigt få andra som får mig att känna så mycket för musiken som Liv Kristine. Det är så vackert...

Liv Kristine - The Rarest Flower


- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Sv: Kul att någon läser istället för att scrolla till bilderna direkt xP Men tack! :) Följ gärna om du har lust :)

2010-09-12 @ 20:30:28
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Sv: Härligt! Tycker bilder gör inlägget intressant, men precis som du säger om texten är innehållsrik och intressant är det den man fokuserar på ;)

2010-09-12 @ 20:43:09
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: aw, nån gång kanske du har turen :D

2010-09-12 @ 21:17:18
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild