All those days that you spend waiting won't come back to you

Heyli kommenterade nyss: "har du hört om elias viljanens brutna hand och konsekvenserna av det.. seriöst jag nästan grinar.. :("

Elias, gitarrist i Sonata Arctica, har gått och brutit handen. Han kan inte spela på sex veckor, sex veckor! Nu är det fyra veckor kvar...ni förstår själva...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mest av den anledningen att jag knappt är ledsen över det. Som jag skrev igår, jag vet inte vad jag längtar efter mest...och nu betyder det här att jag får åka till Milano två gånger. Nu och 27 februari, som är det nya datumet för konserten.

Det finns två grejer som känns jobbigt, först och främst: Väntan! jag har längtat efter det här som fan och nu är det plötsligt många månader kvar igen. Riktigt, riktigt segt! Dessutom, om vi ska åka till Milano en gång till så är det inte särskilt troligt att vi kommer att ha råd att åka till Tyskland i december för att se Avantasia, tråkigt med antagligen sant.

Vi får se det från den ljusa sidan i alla fall, det kunde ha varit betydligt värre!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Heyli

jaså du kommer åka ändå? :) själv är jag inte sådär intresserad av att åka till storstäder och så så jag kommer inte åka trots att vi tagit ledigt.. väntar då hellre till februari..

2010-09-01 @ 21:58:01
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja jag läste de i nåt inlägg längre ner och de är ju jättebra att du känner så :)

2010-09-01 @ 22:24:49
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild