...and I've got nothing to say

Jaja, jag vet! Jag är sämst på att uppdatera, men jag har verkligen inget att skriva.

Jag mår fortfarande sjukt dåligt, kan knappt äta och orkar absolut inte ta mig till skolan. The Sims är fortfarande det som underhåller mig hela dagarna. Tråkigt men sant.

Kikade på Bella & Tyra Show innan, bloggnörd som man är. Måste erkänna att jag blev positivt överraskad av Paow, har inte läst hennes blogg i och för sig, men man hör en del. Nu kändes hon nästan vettig, bara lite ung och oerfaren. Men det kan man väl inte klandra en 15/16-åring för?

Får se vad som händer imorgon, om jag orkar ta mig utanför dörren eller inte.

Hoppas ni har haft en bättre vecka!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad roligt att du skrev:) blir nog att börja kolla in här nån gång då och då;)

hoppas du mår bättre snart!

2010-03-26 @ 00:59:09
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild