Another way to change my mind

Jag sitter här och försöker förstå hur fort tiden går. På onsdag kommer Tobbe hit, på fredag är det Metaltown och nästa tisdag drar jag till Boden i sju veckor! När jag kommer tillbaka till Göteborg har jag fyllt 18 och det är Göteborgskalaset med Crashdïet samtidigt som jag håller på att flytta till min lägenhet i Falköping. Galet, galet, galet!

Med tanke på flytten håller jag därför på att rensa ut hela mitt rum nu och fy vad mycket skit man samlar på sig på 18 år! Jag har precis lekt lite med en sån där spiral som går i trappor, testat om jag fortfarande kunde använda en jojo men min fake tamagotchi ville inte starta, tyvärr. Haha...
Nu ska jag gå igenom alla hårband och spännen och se hur mycket som går att skicka iväg till mina små kusiner.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild