From far beyond I can hear them sing

Det blev en lång runda på stan idag men nu tror jag att allt ska vara klart inför flytten på söndag. Känns riktigt bra faktiskt. Det blev bland annat mitt andra besök på IKEA den här veckan, vi var ju tvugna att åka förbi där i måndags också eftersom Tobbe aldrig hade varit på IKEA innan, och det är ett måste!

En massa grejer har jag i alla fall fått med hem och jag tycker fortfarande att det är väldigt komiskt att min elvisp är dyrare än min dammsugare. Och då har jag inte köpt en dyr elvisp...

Nu väntar jag också på att mitt mobilnummer skall skrivas över från Telenor till Telia, så att jag har täckning nästa gång jag vistas i mitt älskade Norrland. Tyvärr ser det ut som om det dröjer ända till november innan jag sätter mig på tåget dit igen, men då ska jag också åka dit tre gånger under den månaden...galet, jag vet. Men det kanske går att lösa på andra sätt om jag har tur.

Sen vet jag att det var något mer jag skulle skriva men det tappade jag bort totalt nu när jag spårade in på norrlandsresor. Jaja, det kommer väl tillbaka hoppas jag...

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild