Pulls the trigger and the bullet won

Jag märker att det har blivit mycket korta inlägg de senaste dagarna. Det är inte riktigt meningen, men det händer inte jättemycket intressant att skriva om just nu, tyvärr. Skolan rullar på och är ointressant som vanligt, ärligt talat så sitter jag mest av tiden nu. Nystart i höst! Tiden utanför skolan, den bara flyger förbi utan att jag riktigt vet vart den tar vägen...men det blir väl ordning på det också snart, hoppas jag.

Sen är jag lite tankspridd just nu, det är ganska mycket jag måste gå igenom, ta in och framför allt förstå. För gör jag inte det så är jag rädd att ingenting kommer att bli så bra som det borde vara. Men det mesta av det bör hållas utanför bloggen, för allas skull. Men jag hoppas på att vara tillbaka på banan snart igen!

Bloggen fortsätter gå för att skriva här kan jag inte låta bli även om det ibland känns lite innehållslöst, men det får ni leva med!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Har du haft en bra start på veckan då? :D

2010-04-27 @ 21:27:20
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Annie

fin blogg du har!:)

2010-04-28 @ 07:33:05
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild