Like what? Could this be true?

Det jag tyder av DEN HÄR artikeln på Blabbermouth är att DIO ställer in hela sin Europaturné på grund av sjukdom? Visst är det så det står?

"DIO — the band fronted by legendary heavy metal vocalist Ronnie James Dio (HEAVEN & HELL, BLACK SABBATH, RAINBOW) — has cancelled its previously announced European tour after Ronnie was taken ill. "Ronnie has been hospitalized and we are waiting for further news," the singer's wife/manager Wendy Dio told BLABBERMOUTH.NET."

Jag har inte planerat att gå på någon av konserterna och lyssnar inte direkt på honom heller. Men ändå! Det känns typ sjukt läskigt. Om han är så sjuk att han ställer in över en månads turnérande, vad innebär det? Han är fan gammal! Man blir rädd...vissa människor ska vara odödliga.

Sen känns det extra jobbigt att jag inte hittar något om det här på något annat ställe än Blabbermouth. Eller jag hittar en brittisk sida också, där det står att spelningarna i Storbritannien är inställda.

Hoppas det inte är något allt för allvarligt och att han blir frisk snart i alla fall!

Sen läser jag i samma veva att Sonata Arctica ställer in sina tre närmaste spelningar för att Tony Kakko är sjuk, men det är ju några veckor kvar tills de besöker Sverige, som tur är!

Vad är det med folk? Sluta vara så sjuka!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Rockabetty

sv: well, gryyyyymmt! :D haha, nog finns det allt sköna och härliga folk uppe norrland allt, jajjemen! :D

2009-11-18 @ 18:59:08
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

sv: ja gud, kuksugare kan dom vara hela högen.



åh, jag älskar verkligen rosor :D

2009-11-18 @ 19:39:56
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

sv: haha, ja precis! :D

2009-11-18 @ 19:49:31
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: mjo, men detta var nästan för mycket :c hur fan såg jag ut!? xD

2009-11-18 @ 20:03:49
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Jag har fan biljetter! Helvetes jävla skitfanskapskuklkjSGasOsguoGUOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 13:11:17
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Lite småläskigt. Dio ska ju fan vara odödlig, så jag hoppas att det inte är något alvarligt...

Lika dant med herr Kakko. Blir GRYMT sur på snubben om han ser till att Sonata missar Sverige!!



Cheers!

2009-11-19 @ 18:35:33
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild