Svenska

Har jag nämnt att jag älskar ämnet svenska?

Jag kom i alla fall på nu att jag hade en del inlämningar på fronter som jag gjorde precis innan lovet som jag inte har fått tillbaka något resultat på. Så jag loggade in nu och möts av den här kommentaren till min svenska uppgift:

"Oj,oj,oj .. så bra! Du skriver din analys om vänskapens väsen i form av en dikt! Är du medveten om det? Klart att du är! Du borde skriva mycket... och jag gissar att du gör det.
Om inte... börja!"

Så glad blir man! Jag har varit sjukt nervös för om Per, min lärare, skulle acceptera mitt sätt att skriva den anlysen på och sättet jag formulerade mig. Tydligen så gick det hem jättebra! Tack för det! Det gör att jag inte behöver känna mig så instängd i skrivandet som jag gjorde med Linda. Tack!

:D <3

Nu är jag beredd för en ny termin, en ny skrivuppgift kanske? (A)

(Update: Jag har nu publicerat texten här om ni blev nyfikna på att läsa)

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Va kul :D<3

Har inte kollat min än, men jag läste din, hihi. Den var jättebra :)<3 (fast det visste du väl redan (x )

2009-01-04 @ 19:35:26
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild