Känslor

Du slängdes in i mitt liv så random. Sen vet jag inte hur gick det till men plötsligt var du så nära.

Med alla relationer runt omkring oss just nu så är det egentligen väldigt konstigt. Men jag klagar inte.

Det är fantastiskt att jag får ha dig såhär. Du förstår nog inte hur underbar känsla det är att du finns i mitt liv nu. Att du bryr dig om mig och att jag får bry mig om dig så som jag gör.

Mina känslor har pendlat så mycket för dig de få veckor vi har känt varandra. Nu är jag ganska säker på att jag vet varför. Du påminner så sjukt mycket om någon. Vilket jag ju vetat hela tiden, jag har bara inte kopplat det så.

Nu vet jag precis vad jag känner för dig, och det är så det borde fortsätta vara. Du känns som min andra bror. Jag trodde att jag ville ha en storebror, men det kanske var fel?

I denna stund hade jag gjort så mycket för att bara få krama om dig riktigt hårt och länge. För att sedan bara hålla om dig och vara alldeles tyst till tonerna av Damnation. Någon dag.

Kan du tänka dig att vara min bror, Tantan?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: TANTAN

SYSTERYSTER!



Jag kommer alltid att vara din bror! <3<3<3

Nu vart jag glaad! :D

2009-08-26 @ 21:58:49
Postat av: Madeleine

Aw, vad glad jag blir :D <3

2009-08-26 @ 22:08:39
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Tantan

<3 :)

2010-04-22 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild