Sonata Arctica @ Folkets Park, Huskvarna

AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Som vanligt: JAG ÄLSKAR DET HÄR!
och först: TACK SOM FAN LINUS FÖR ATT DU FICK MIG ATT BÖRJA LYSSNA PÅ SONATA!

Så,

SkyRide var först ut och de överträffade lätt min förväntningar. Jag tyckte att de var helt okej och underhållande.

Vanishing point har jag inte mycket att säga om, jag tyckte att de var pointless helt enkelt.

Men sen, Sonata!! helt underbart <3 och något annat var inte väntat heller.

Började med In black and white och sen fortsatte det bara på med bra låt efter bra låt. Ingen Tallulah tyvärr men det hade jag faktiskt ställt in mig på att det inte skulle vara. Istället fick vi Replica och Draw me bland annat. Gash. Jag så älskar det här. Stämning var asbra också. Först kändes det så sjukt litet där inne, och det var det, men när Sonata spelade så blev det bara så sjukt underbar stämning. Jag vill igen och igen och igen och igen och igen! FullMoon var självklart bästa draget, den låten live är lätt det bästa som finns! Underbart. Allt avslutades såklart med The Cage och Vodka!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

När kommer de till Sverige nästa gång?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Nice du! :-D Ska se dem på Tyrol om några timmar! Låter ju riktigt bra ju! Hoppas dom kör "Draw me" i stockholm oxå, en grymt bra låt!

2008-11-02 @ 17:16:05
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: malin

åh jag var oxå där :) Dom är helt underbara! åkte 162 mil för att se dom, och det var det värt!

2008-11-02 @ 18:31:26
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild